2011. június 21., kedd

Szecskaüzem:-)


Három nagy doboz piros alapanyagot ömlesztettem a szecskaüzembe.
Kizárólag az udvaron bírunk ténykedni...
... egyrészt, mert nálam a rendrakás hatalmas kupival veszi kezdetét
... másrészt a  fel/kifordított műhelyben hárman nem férünk el.
Küzdünk rendesen Szél Kálmán urasággal, de ez van.
Amikor nekiállunk egy adag rongynak, háromfelé szortírozunk:
egy anyának ( azaz nekem ), egy a pepitának
egy pedig a kukának... és a három nem keverendő!
A cseresznyepiros hangulatot és a fiúk segítségét egy pitével ünnepeltük,
 így aztán a cseresznye is a helyére került:-)

... és ezt nagyon szeretem ...






9 megjegyzés:

Krizantám írta...

"Micsoda buli!"
Akarom mondani munnnka... :-)))
Szép, szorgos nyarat kívánok Nektek, majd aztán a megérdemelt pihenést!

(Én pedig szecskázót kértem a szülinapomra a hozzávalókkal együtt...)

Névtelen írta...

Jó látni, hogy a fiúk is hadra foghatók, ha kézművességről van szó. Az külön értékelendő, hogy megdogoznak a nyaralásra szánt pénzért. Dicséretes.
(Egyébként régóta figyelem a blogodat, nagyon eredeti, precíz dolgokat készítesz, nagyon szép munkák. Inspirálóak...)
Üdvözlettel:
J. Tünde

aniko66 írta...

Ja, ha ilyen segítségeid vannak, így könnyű! :)

Monika írta...

Hogy megnőttek ezek a fiúk-is! Nem csak az enyémek!:))))
Annyira helyesek! Csodaklassz ez a közös munka!!!!!Szívből kívánom,hogy sikeresek legyetek,csodás csomagokat készítetek!
Jó a szöveg is.:))))
Én meggyes pitét sütöttem tegnap.:))))

Monika írta...

Kedvet hoztatok a rongyaim rendcsinálásához.:)

Névtelen írta...

De klassz! A fiúk a vasaló mellett-fotó nagyon tetszik! :-)

Colette írta...

Kriszta, az ám, jó buli... legalább addig se a facebookot nyomják, hanem a vasaló gőzgombját!:-)

Kedves Tünde, köszönöm... ezt szánom nekik útravalónak az élethez, hogy minden lehetőséget ragadjanak meg, a munka ne legyen büdös és mindez csinálják jókedvvel, lelkesedéssel párosítva:-)

aniko66, na ja!

Mammka, ebben igazából a közös munka a legjobb, magamat rá nem szedném ekkora felfordulásra... egyre kényelmesebb vagyok!
Azért csak bíztatlak, mert aki a lakását/házát úgy felfrissíti mint tavaly Te, annak néhány anyagos doboz meg se kottyan:-)

Kreaholic, a nagyobbik kimondottan imád pózolni:-)

Abile írta...

Nagyon jó lehetett a hangulat... :o)) a képek is ezt sugallják!

Névtelen írta...

A kisebbik pedig majd eltanulja:-)