2011. március 24., csütörtök

Időzavar


... nem pusztán abban az értelemben, 
hogy ezt a szettet már lassan el lehet tenni a szekrénybe, tavasz van...

Három év internetes "üzletszerű kéjelgés" után tudom (tapasztaltam ), 
hogy a vevőkhöz nagy türelem szükségeltetik:-)
Most viszont tisztelettel kérek minden volt, 
jelen és jövendő megrendelőmet, 
engem tolerálni szíveskedjen ...
Jelenleg nincs "B" verzió:-)
( Kedves Tünde két hónapot várt erre a szettre,
 ha nagyon őszinte vagyok, akkor inkább hármat.)

ITT mutattam a sajátomat, ez pedig az övé lett.
Megkedveltem ezt a fonalat és kész!

Tetszik ez a szett? Érdemes most rendelni a jövő télre,
komolyan mondom!




Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Judit írta...

Húha, nagyon szigorú vagy:))))
Szép ez a szett, látszik a puhasága.

szaberka írta...

Küldök Neked egy pontot, mert kedvelem a blogodat, bár ritkán írok kommentet:)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

anyahajó írta...

Nagyon jók lettek a színátmenetek!

Colette írta...

Judit, csak kizökkentem a jó időbeosztásból:-(

Szaberka65, kedves tőled, nagyon köszönöm...

Ugye?!:-)

Tündérlátta írta...

Kedves Colette. Fogadd tőlem szeretettel:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Colette írta...

Tündérlátta, nagyon kedves tőled, köszönöm:-)