2011. március 25., péntek

Gyűlnek a mesés tarisznyák...


Íme itt egy kép bizonyságul.
A kis farmeres csipike nem mindennapi módon röppent be hozzám.
Csengetett egy mosolygós leányzó és ajtót nyitottam neki.
Kiderült, hogy a néhány kattintáson kívül  
pár kilométer választ el bennünket egymástól.
Ezek kitüntetett pillanatok:-)
Köszönöm neked Nia!
Friss, ropogós blogger,
nézzetek szét nála:
NIA NEMEZ... a tavaszlányka belopta magát a szívembe:-)


Ha még nem olvastad a felhívást, akkor 
ITT találsz bővebb infót.

3 megjegyzés:

tHs írta...

én is szeretnék jelentkezni!
majd mutatom nemsoká, hogy mit készítünk anyukámmal ;)

Tündérlátta írta...

Gyönyörűek! Kicsit zavarban is vagyok, hogy fel merjem-e adni az enyémet... Hová kellene küldeni? Kérhetek egy címet?

Abile írta...

Remélem a héten nekem is sikerül elpostáznom őket... Pedig a varrással annyira igyekeztem, de valahogy a postáig nem tudok eljutni mostanság... :o(