2011. január 6., csütörtök

Dolgos napok


Alapvetően szeretem a dolgos napokat.
Na ez most  nagy kijelentés volt:-)

Elkeveredett egy csomagom karácsony előtt, amit ugyan még nem nyilvánítottak
elveszett levéllé, de a vevőm érzékelhető aggodalmára most már lépnem kellett valamit.
Elkészítettem a kulcstartó repróját... meg még lendületből jó párat:-)
Szerencse, hogy csak egy kulcstartó volt a borítékban:-(
Hátradőlve a széken, innentől a vevőm dolga eldönteni,
 hogy egy újabb postázást vagy a pénzét kéri vissza.
Köszönet a megoldás megtalálásában vadjutkának.



Míg sorozatgyártottam, volt időm gondolkodni.
Egy újabb hatalmas axiómát alkottam eközben, miszerint sorozatgyártani sem szeretek.
Vagy mégis?
Ilyenkor nem kell erőteljesen az alkotásra koncentrálnom,
 így zseniális dolgok jutottak az eszembe.
  A munkatempóm megsokszorozódott, alig vártam,
 hogy a kényszeres tevékenység befejeztével az új gondolatcsírán dolgozhassak.

Ez a  nyaklánc született , ami a színei/színeim miatt kedves.
Kiforratlan, kezdetleges darab... és most jön az újabb
igazság/igazságom, ami játszódás közben kószált a fejemben,
hogy én addig élvezem  a dolgokat, amíg  kialakulnak.
Ha kiforrottak, innentől nekem már izgalmat, kihívást nem jelentenek:-)


Aztán még maradt egy kis időm, mert  eléggé be kell ám osztanom, 
azt a fél kilenctől fél négyig terjedő időszakot, 
amíg  "életem virága" az óvodai megőrzőben van... 
nem panaszkodom, nagyon jó kezekben...
... és befejeztem egy idepasszoló hangulatú  horgolt BONBON-t.


Egy ilyen dolgos nap végére nem marad más hátra, 
mint hálát adni a világot fenntartó erőknek, 
hogy kifejezhetem magam a színek nyelvén magam és mások örömére!


Ámen.

7 megjegyzés:

Abile írta...

Szépségesek a kulcstartók! Látom, elvarázsoltak a kék színek! :o) Érdekes, amit az alkotás folyamatáról írtál. Mostanában, amikor varrok, tudatosan figyelek rá, hogy minden percében OTT legyek, mert olyan ritkán jut rá időm. :o))

csigaszabo írta...

Szeretem, hogy Nálad mindig érződik, s a nagy alkotásban sem felejted, hogy Valakinek köszönhetjük a termékeny erőinket, a tehetségünket, és hogy mindezt ilyen gyönyörűen használni is tudjuk.

Strugamano írta...

Nagyon eredményes dolgos napok vannak mögötted. Hihetetlen sokszínű (nem csak szó szerint:) dolgok kerülnek ki a kezed alól még sorozatgyártás közben is. A gondolatcsírád nagyon tetszik, a kékes-zöldes-tenger kulcstartóról nem is beszélve!

Colette írta...

Kedves Abile,
élvezd minden pillanatát...a legőszintébb örömforrás:-)

Kedves Anita, köszönöm, meg egyben picit szégyenlem is magam... a bejegyzésben nem említettem, hogy a szépséges fonalak jórésze tőled repült hozzám. Kérlek válassz a kulcstartók közül... a legsötétebb zöld kivételével ( az a kedves vevőmre vár) bármelyiket szívesen adom, ha elfogadod!:-)

Kedves Zsuzsa, ezek szerint már lehet nálam kommentet hagyni:-)?!
Örülök, hogy itt vagy, az is ha tetszik, hát még ha tudsz a gondolataimmal azonosulni... az már maga a mennyország:-)))

angyalvár írta...

Hiheteten energiaörvények:) nagyon kellemesek az alkotásaid!!!:)Gratulálok!!

Barbi írta...

Ezt a jó kis gondolatmenetet a szépségekkel nem is lehet mással zárni: Ámen.:D

Colette írta...

Kedves angyalvár, köszönöm látogatásod..., hogy élményekkel távozol:-)
A dícséret egy "embertől" még jobban esik... ez már így marad, amíg a világ, VILÁG:-)

Barbi, kedves... úgy legyen:-)