2010. december 9., csütörtök

Kabala

Az úgy volt, hogy nekem minden akkor válik valósággá,
 mikor a két kezemmel megfoghatom-megformálhatom.
Emlékszem megboldogult lánykoromban egy önismereti tréningen is azt a választ adtam,
- hogyan változtatnál meg valakit, ha megtehetnéd kérdésre-, hogy egy gombóc agyaggal helyettesítettem az illetőt, és gyúrtam-gyúrtam, míg "ideális" nem lett. Sokáig azt hittem, hogy ez így helyes, megváltoztathatok embereket, belenyúlhatok az életükbe.
Napról-napra változunk, elérkeztem ahhoz a felismeréshez, miszerint ez egy hibás gondolat, és az ELFOGADÁSSAL ( magam és mások elfogadásával) közelebb jutok a lelki békémhez:-)

Bekapcsolódtam egy közös virtuális "tanfolyamba", ahol minden héten egy 
SZÍNIA által rajzolt angyal segíti az útunkat.
Az angyalok kinyomtatott képei ott sorakoznak az oltáromon, 
és az egyiket most háromdimenzióssá tettem, így már lehet "szorongatni" - szeretgetni őket,
 vagy csak egyszerűen az autóba kiakasztani, mikor a kihívásokkal teli életben jövünk-megyünk.



ELFOGADÁS marokkabala.
Eredeti rajzot ITT láthatod.


1 megjegyzés:

DekoRárium írta...

Elvezettél Színiához, köszönöm:)