2013. április 1., hétfő

Told meg egy arasszal

Anyahajó által létrehozott FB freeform horgolós csoporthoz  nagy lelkesen csatlakoztam év elején... de akkor még nem volt sejtésem a rendkívüli pörgős évkezdetről. Az elmúlt három hónapban az életem leginkább a dinamikáról szólt, pihenő időmet is aktív tevékenységekkel töltöttem, kevés időm maradt ücsörgős kikapcsolódásra. Ha mégis egy  darab freeform horgolásába kezdtem, az utána ment a sarokba/kosárba, sem összekapcsolni, sem továbbgondolni nem volt késztetésem... de megkockáztatom azt is, hiányzott a tavasz illata a levegőből... hiába volt témaként meglebegtetve, oly távolinak és elérhetetlennek tűnt, nem jött az ujjaim alá.


Ez a mostani hétvége sem hozott áttörést időjárásilag... úgy látszik beköszöntött az örök tél... legalábbis itt a nyugati határvidéken, hóeséssel tarkítva, berzenkedő hideg. A freeformos projekt  kosarába még az év elején bedobtam a fonalak mellé egy pólót, amiből kivan  derekam, hasam... nem túl előnyös, na. Gondoltam megtoldom egy arasszal. És lám a végén találtam a befejezetlen kísérletek között egy bross kezdeményt, ami éppen illett rá színben. Már csak egyetlen kívánságom van,  legyen  napsugaras jó idő, szeretném végre hordani!



Nincsenek megjegyzések: