2011. szeptember 12., hétfő

Hétfői hangulat...őszi hangok



16 megjegyzés:

Shebbodesign írta...

So romantic! Love this mood!

Bluebell Design and Dressmaking írta...

this is beautiful. I love the colours chosen.

HEra írta...

Köszönöm! Valóban őszies hangulatot árasztanak, olyan mézes puszedlis cappuccinost!

Marinatea írta...

romantic mood...
nice week!

By Sweet Mom írta...

cool, love your mood:)

kraplap írta...

beautiful colors !

stellacreations írta...

wowww i love these shoes !!!

PannaKotta írta...

Tényleg szép, őszies színek :))) Köszönöm én is! :)

Hunszil írta...

Csodás:))

Csilla írta...

Ó, drága Colette! Ezek a csodás kis balerinák már mindenhol ott kísértenek engem! Épp múlt héten ismerkedtem meg Melindával, mert már nem bírtam a bézs rózsák csábítását! Megírtam neki, hogy készüljön majd a készítésére, és, Colette, az általad varrt bézs ruhacsodához fogom viselni! Cs

creationsbyeve írta...

awesome picks!

Audrone írta...

Gorgeous colors!

Angel.Pearls írta...

Lovely!
Wish you a nice week!
Eva

Erika Price írta...

Beautiful mood!

Annie írta...

Thanks so much for featuring my necklace!!! I love the combo you chose!

Star of the East írta...

So beautiful!
Thanks for playing :)