2011. március 17., csütörtök

Egy álom...

...aminek a képei a mai napig bennem élnek...
...egyszer madár voltam álmomban.
Szárnyaim nőttek, repültem ódon hangulatú házak felett.
A legszívesebben a felszállás-leszállás pillanataira emlékszem, 
amikor a függőleges testtartásból átbillentem 
vízszintesbe és a szárnyaimmal emelkedni kezdtem.
Igaz, ez az álomkép már megfakult, de Boldizsár Ildikóval 
való találkozás és a madarakkal való testközeli érintkezés előhívta a képeket.

Már egy hónapja  a közös kirándulásnak... az  események sodrása elvitt másfelé...
patetikus hangvételű beszámolóm  is bennem ragadt...
...kincsként őrzöm az élményemet.
Azért nem maradtatok híradás nélkül:
 Gabinál és Kékmadárnál olvashattatok közös élményeinkről.

Közben szorgosan dolgoztunk egy újabb felhíváson:
Gabi szövegezte, Kata festette, én pedig varrtam:-)
Most pedig közzé tesszük, 
hogy Te is be tudjál kapcsolódni a közös munkába.

IDE kattintva elolvashatod a részleteket!


Előre is köszönjük, ha segítesz!

/ A blogodban is hírdetheted az összefogást, 
Kata mesés madarával /

29 megjegyzés:

Krizantám írta...

Szívesen csatlakozom ehhez a Mesés álomhoz és közös munkához! :-)
Kiteszem majd a blogomban és készítem a tarisznyát, amint tudom...
A mese mindennapi életünk része, szinte nem telik el nap meseolvasás nélkül... :-)
Szeretettel: Kriszta - Krizantám

Strugamano írta...

Egy végső méretet szeretnék kérni!

Colette írta...

Köszi Kriszta:-)

Zsuzsi: készen, lehajtott fedéllel nálam 15 cm széles és 20 cm magas.
Köszi, ha csatlakozol!

Halász Csilla írta...

én is csatlakoznék,
hová kell küldeni a tarisznyát?

Bejus70 írta...

Kedves Colette, jönnék én is örömmel...

Abile írta...

Drága Colette!
Ez megint egy ragyogó kezdeményezés... Szívesen csatlakozom!

csigaszabo írta...

Szívesen varrok én is...

böpörö írta...

De jóó, hát ezt muszáj nekem is:))

Unknown írta...

You make the most wonderful bags I've ever seen!
Tu fai le più belle borse che ho mai visto!
Tu faci cele mai frumoase posete!
Continuerò a seguirti!
Carmen,

Halász Csilla írta...

ÉN meg is vagyok!!! :)))
http://csillag-csillaga.blogspot.com/2011/03/felhivas.html
akkor hová küldhetem????

Szilvi írta...

Stílusosan beszállnék én is közétek.Ugyan ilyen pántot még nem készítettem, de biztosan találok majd megoldást.

Erika írta...

Ha lehet, akkor én is csatlakoznék ehhez a táborhoz.

Melinda írta...

Kedves Colette! Én is szeretnék csatakozni:) Jelentkezem,ha elkészült!:)

aaműhely írta...

természetesen nem hagyom ki én sem

Shushanna írta...

Hogyne... persze... minden további nélkül.:)

dióhéj írta...

szia Colette, engem is nyugodtan felírhatsz a tarisznyakészítők közé, a profilomban megtalálod az emailcímemet, küldj egy postacímet, hová küldjem, vagy addig tán akár személyesen is valahol :)

Kicsoda írta...

remelem erre is lesz alkalmam kesziteni valamit es nekem is nagy segitseg a kesz tarisznya, amit csinaltal, mert igy lehet valamennyire hasonlokat csinalni.

martilein írta...

Szia Colette,
szeretnék én is jelentkezni!!

katha írta...

Én is szívesen csatlakozom :)
Kérdésem is van: hányat készítsek, mind egyforma legyen és az általatok bemutatott lehajtott tetejűnek kell lennie vagy más forma is lehet?
üdvözlettel
Kata
szineskavics@gmail.com

Abile írta...

Kedves Colette!
Elkészültek a tarisznyák, írtam neked emailt, amiben kértem a postacímedet. Nem tudom, hogy megkaptad-e? Köszönettel: Anikó

Halász Csilla írta...

ÉN IS ÍRTAM EMAILT,a postacímért....:))))

Colette írta...

A türelmeteket kérném szépen... picit elmaradtam az e-mailekkel... nem mentegetőzöm, egyszerűen más dolgom is akad:-) Néhány napon belül mindenkinek válaszolok... és nagyon köszönöm, hogy így megdolgoztattok, de sajna nincs adminisztrátorom:-)))

Tündérlátta írta...

Én is szeretnék csatlakozni. Köszönöm a tarisznya leírást. Ezzel gondjaim lettek volna. Nem tudok varrni. De Boldizsár Ildikó kezdeményezése, munkássága magával ragadt.

Még egy kérésem lenne. Szeretnék meghívót küldeni az utazz-itthon blogra. Nagyon örülnék, ha az alkotónapokra oda is tennél fel meghívást, ill., ha készül beszámolót.

Ági írta...

Tarisznyáim készülgetnek. Hokata jóvoltából Hokatás madárral :-))
Jelentkezem amint elkészültem.
Ági

Colette írta...

Tündérlátta, örülök, hogy támogatsz bennünket!
A kapcsolat menü alatt találsz e-mail címet, oda küldhetsz az új bloghoz meghívót!

Ági, köszönöm, hogy együtt szárnyalhatunk:-)

Nia írta...

Kedves Colette!

Ez egy nagyon kedves kezdeményezés, én is szívesen csatlakozok! A tarisznya már el is készült.
Nia

Főkolomp írta...

Kedves Colette!
Én is csatlakozom - ÖRÖMMEL - hozzátok. Kitettem a blogomon a hirdetést. A gyerekeimnek felolvastam az írásodat, és azt mondták: "Anya, te gyönyörű madarakat tudsz hímezni, és akár 100-at is!" Ha ennyit nem is tudok, de nagyon nagy boldogsággal hímzek a gyerekeknek!!!
Várom a leveled, bár valahol megvan a címed.

Budai Detti írta...

Benne vagyok! Még kell nekem egy kis átfutási idő, de nagyon szeretnék én is tarisznyagyártó lenni!

Dia írta...

Szia Colette!
mint a takaróhoz, ehhez a kezdeményezéshez is nagyon szívesen csatlakozom. Írok majd egy mail-t is, hogy hova küldjem a tarisznyát.

szép napot!